Jesus Manifestationen ( ej musik inlägg)

Hejsan allihopa:)
Tänkte säga förlåt för att jag inte har varit inne på datorn och svarat på era kommentarer idag.
Alla inläggen idag var tidsinställda eftersom jag var uppe i Stockholm på Jesus Manifestationen. Det var jättekul faktiskt och vi gick en marsch från Vasa parken till kungsträdgården där andra församlingar stod och sjöng. De hade gudtjänst och vissa delade med sig av sina vittnesbörden.

Jag vet att detta inlägg inte har något med musikbloggen att gör amen vi sjöng faktiskt massor med låtar där.

jaja nu ska jag inte ta upp så mycket av er tid ni som läser detta. Ha det bra allihopa och Gud välsigna er ALLIHOPA oavsett religion...



PS: Mannen som trodde jorden går under idag hade fel... jag har aldrig trott på det han sa eftersom det står i bibeln att ingen kommer veta när Jesus kommer. Jesus själv har även sagt att många ska komma i hans namn men att vi ej ska tro dom för att alla kommer märka när han kommer. Han kommer inte komma smygandes precis.
Ty så älskade Gud världen att han utgav sin enfödde Son, för att den som tror på honom inte skall gå förlorad utan ha evigt liv.

Kommentarer
Postat av: kabab

Det började regna när jag kissade i thought it was the end

2011-05-21 @ 21:46:00
URL: http://kababmannen.blogg.se/
Postat av: MADDES

jag tror inte heller vi kommer få någon förvarning innan jorden går under, det kommer bara hända

2011-05-22 @ 09:49:08
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0