Konserter i Göteborg, Sommar 2011

KONSERTER I GÖTEBORG, SOMMAREN 2011
4 Juni - Håkan Hellström, Slottsskogsvallen

9 Juni - Ulrik Munther, Liseberg

10 Juni - Ringo Starr and his all Starr band, Liseberg

16 Juni - West Coast Riot 2011(många olika artiser),  Göteborg Galopp

17-18 Juni - Metal Town, Göteborg Galopp

28 Juni - Where the Action is 2011, Azaleadalen

1 Juli - Iron Maiden, Ullevi

3 Juli - The big four(fyra olika band), Ullevi

24 Juli - Roxette, Slottsskogssvallen

11 -13 Augusti - Way out west 2011, Slottskogen

26 Augusti - Tove styrke, Liseberg

28 Augusti - Dolly Parton, Scandinavium


Kommentarer
Postat av: Nina mé o

Hej och kul att du hittade till min blogg! :) Får jag fråga HUR?



Det JAG tänker på när jag ser din blogg är att jag tycker att det är roligt att du skriver om inte bara en eller två musikstilar utan om alla möjliga. Det är väldigt blandat :)



Mitt tips: Läs på noga kringa aktuella artister. Tex när släpps Lady Gagas nya skiva? När ska den och den ut på turné? Musik är så mycket mer än att bara lägga upp musik :) Skriv fakta om musikvideon, hur tänkte dom när den gjordes osv...



Lycka till :)

kram

2011-05-23 @ 21:44:55
URL: http://ninaoscarsson.blogg.se/
Postat av: amanda

hehe okey :)



BTW super stort tack för detta inlägget! :D jag älskar verkligen Ulrik munthers röst och sång så jag har tjatat lite på morsan nu och nu kanske jag får åka dit! :D och det är dagen innan jag får sommarlov, helt perfekt ju! :D

2011-05-24 @ 18:02:56
URL: http://amandaekerothofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0