Lady Gagas nya Album

Tjenare sötisar! 
Jag har faktiskt totalt glömt bort att Lady Gagas nya album släpptes ut igår. Jag har inte hunnit lyssna på låtarna på skivan än men vissa av låtarna har de flesta hört. Här kommer de jag iaf har hört sedan tidigare.

Dessa ord säger Lady Gaga om den nya skivan: "much more vocally up to par with what I’ve always been capable of. It’s more electronic, but I have married a very theatrical vocal to it. It’s like a giant musical-opus theater piece."

Born this way


Judas

Jag har endast lyssnat på dessa två låtar men jag återkommer när jag gått igenom hela skivan

Kommentarer
Postat av: idaahlsen

har blivit en av finalisterna hos Josefins fototävling, skulle bli superglad om du ville rösta på mig. sen så gått gör jag dig med en länk i min blogg! :)länk till inlägget: http://typjosefiine.blogg.se/2011/may/utkast-maj-23-2011.html#comment

när du har röstat på mig sä är det bara att säga till så länkar jag dig på min blogg! :)kram ida

2011-05-24 @ 14:26:41
URL: http://idaahlsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0