EMA - Åsikter

Ja, då var årets EMA slut. Årets vinnare ser du här under. I kursiv stil i parenteserna ser du vilka jag tycker borde vunnit istället och längre ner ser du en sammanfatting om vad jag tycker om årets gala.

Global Icon Award - Whitney Houston

Bästa låt - 'Call Me Maybe' - Carly Rae Jepsen
Bästa live - Taylor Swift (PSY)
Bästa pop - Justin Bieber

Bästa nya - One Direction
Bästa kvinnliga - Taylor Swift  (Rihanna)
Bästa manliga - Justin BIeber (Pitbull, Lil Wayne eller Chris Brown)

Bästa hip hop - Nicki Minaj
Bästa rock - Linkin Park
Bästa alternativa - Lana Del Rey

Bästa World Stage - Justin Bieber
Bästa stil - Taylor Swift (Rihanna eller Nicky Minaj)
Bästa elektronic - David Guetta

Bästa Push - Carly Rae Jepsen
Största fans - One Direction (Delad 1 med Justin Bieber)
Bästa video - PSY  'Gangnam Style'
Worldwide act - 'Han Geng'

 Bilder från galan och the red carpet

Sammanfattning: Jag tyckte faktiskt inte om årets EMA. Inga av dedär jättekända artisterna var där och det var inte direkt några toppnr heller. Skulle vilja ha haft en längre gala där alla stora kändiar var med. Jag hoppas verkligen att nästa års gala blir mycket mycket bättre och att många kändisar är med

 

 


Kommentarer
Postat av: Annie

Sv: Jättefin blogg!
Jag fattar inte grejen med Taylor Swift.. Jag tycker som du, att någon annan skulle vunnit de kategorier hon vann. :)
Du vill ha låt tips? Jag är ett stort fan av Britney Spears så någon låt från henne kanske, jag tycker om det här framträdandet: http://www.youtube.com/watch?v=w80Vg-ibZ90

2012-11-15 @ 09:07:38
URL: http://panniies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0