Skylar Grey Konsert - V.I.P biljetter

Tjena!

Jag kollade precis min mejl och såg att jag vunnit 2 V.I.P biljetter till Skylar Greys Konsert i Stockholm imorgon.
Jag har ett problem med det och det är att jag åker till Finland med mitt basketlag imorgon och kommer inte kunna gå till den så jag kommer kanske skicka ett mejl till Univerial Music och fråga om jag får ha en tävling om biljetterna här på bloggen men det kommer jag nog inte få för att det står mitt namn på V.I.P listan och det är inga biljetter jag fått.
Problem två var att jag måste gå med någon av mina föräldrar för att jag under 18. Funny? NOOTTT!!

En låt med Skylar Grey:

Hahah fick precis veta att det är hon som sjunger denna:P

 

Jag återkommer senare om hur de blir med en ev. Tävling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0