Musikblogg

Hejsan:)
Tänkte börja med att presentera mig: Mitt namn är Esmeralda och jag är 15år. Jag kommer från Södertälje och har även en annan blogg där jag skriver om mitt liv: esmeraldaaa.blogg.se heter den.

Om ni undrar något mer om mig så är det bara att kommentera.

Bloggens inriktning: Som ni nog redan förstått så handlar min blogg om musik. Jag kommer lägga upp låtar som jag tycker är bra och jag kommer ha låtar för olika genres om ni förstår vad jag menar. Ni kommer märka senare hur det kommer se ut. Ni får gärna kommentera tips på låtar som ni vill att jag lägger upp på bloggen eller så kanske du har en egen gjord låt som du vill dela med dig av. Om du har gjort en cover av en låt så kan du skicka in den med:)

Skicka ett mejl till: [email protected] för mer info om det med egen låt och cover.

Ha det bäst!<3
Bild på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0