Lite info + ny header och ändringar i designen

Tja vad tycks om den nya headern jag fixat. Jag fick flera kommentarer om att jag borde ha en ljusare design så jag fixade det och fixade en ny header också. Hoppas ni gillar den!
Om ni tycker något borde förbättras med bloggen så får ni gärna säga det ni vill att jag ska skriva om. Vissa har sagt att jag borde lägga in Rock och Metal låtar men tyvärr är jag inte så duktig på sådana låtar och det är inte min smak så jag själv kommer inte lägga upp så mycket sådant men om ni gillar Rock och sånt så kommentera vad låten du gillar heter och artisten så lägger jag upp och du får en länk på köpet!
Ha det bra allihopa och glöm inte att kommentera och följa bloggen om ni gillar den!
Ny kategori kommer upp ikväll eller kanske imorgon!
Hörs så länge
// Esmeralda<3
Hade bara lust att lägga upp en bild på mig även fast den inte var så fin;)

Kommentarer
Postat av: CJ

SVAR: Tack söta du!

2011-05-25 @ 19:00:49
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0